Racek

Shelter Me (Moonnight remix) - Dart Rayne、Yura Moonlight、Cate Kanell

大宝的日常:

存档灵魂:

Shelter Me (Moonnight remix)
爱为我挡风遮雨


【歌词】


In a dream I am crawling on my knees
All the people surround me
I try so hard to breathe
在梦中,我双膝跪地匍匐爬行
所有的人围观着我
我将要窒息我要自由呼吸。

Suddenly they are turning into trees
The streets become the sea
and it carries me
it carries me
突然间,他们变成苍天大树淹没我
街道变成了苍茫的海
席卷我,漂移我…….

I make a wish that the magic in my head
Could flow into my world
Tears turn into pearls and satellites
在我的脑海中我希望魔法奇迹
能够进入我的世界
让眼泪变成珍珠和天上的繁星。

I'm alright
You shelter me
When nothing's as it seems
You shelter me
My love
You shelter me
我会安然无恙
有你为我庇护
如果一无所有
有你为我庇护
我的爱在
有你为我庇护。

I'm alright
You shelter me
When nothing's as it seems
Miles of smoke screens
You shelter me
我会安然无恙
有你为我守护
如果没有了爱
世界万丈迷茫
有你为我守护。

I'm alright
You shelter me
When nothing's as it seems
Miles of smoke screens
You shelter me
My love
You shelter me
我会安然无恙
有你为我挡风遮雨
如果失去了爱
世界迷茫若失
有你为我挡风遮雨
我的爱
有你为我挡风遮雨。


评论

热度(16)