Racek

In a Movie - Kate Mann

左图阿尔的朗卢桥:

存档灵魂:

In a Movie
人生如一出戏


【歌词】


If we were in a movie
You'll be sitting in your car
Somewhere on the others out town
You smoke your cigerate
Thinking how much you regret
What’s we live on spoke on what’s we always dance around
如果人生如一出戏
你会开着你的车
游荡陌生城镇间
你抽着你的香烟
思考着你的悔恨
想着我们跳舞时说过的话。

If we were in a movie
I'll sit on the front steps
And see your face reflected in the moon
I'll reminisce about that kiss
And wonder what’s all this living to
如果人生如一出戏
我将安静的端坐在前排
凝望着月光想着你的脸
追忆着那些淡去的亲吻
怀疑人生将该如何继续。

We both look to the sky
At exactly the same time
And the stars respell the same thing in our eyes
我们都仰望着天空
在完全相同的时刻
繁星在你我的眼中写下相同内容。

If we were in a movie
You will hold me tight
And know that I need you like you need me
Like kings and queens with fair with your fingers in my hair
Conducting the electricity
如果人生如一出戏
你将会抱紧着我
明白我需要你和你需要我一样的多
就像国王和美丽的王后,你的手指穿我的发梢,
给我触电般的感觉。

If we were in a movie
I'll have to change my tip
I have to find a reason to believe
That the words you say when you look at methat way
All the words you really mean
如果人生如一出戏
我必须改变我的付出
我必须找到一个相信的理由
你会说当你看到我
你明白我所有的无言。

You'll be my puzzles missing piece
From that one everything will be complete
And the bitter will be much less than the sweet
你将是我人生拼图的缺失
如果有它存在将一切完美
所有的痛苦都将转成甜蜜。


评论

热度(34)