Racek

Always Somewhere - Scorpions -

存档灵魂:

Always somewhere
生活在别处


【歌词】


Arrive at seven, the place feels good
七点钟抵达,住处还不错。

No time to call you today
Encores till eleven then Chinese foods
Back to the hotel again
今天没时间给你电话,
加演到十一点的夜,然后吃了些中国菜, 
拖着疲惫回到了旅馆。

I call your number, the line ain't free
I like to tell you come to me
A night without you seems like a lost dream
Love I can't tell you how I feel
我拨打你的电话,线路却不通,
我多想叫你到我身边,
没你的夜像失落的梦,
我的爱,我无法言表此刻感受。 

Always somewhere
Miss you where I've been
I'll be back to love you again
生活总是在别处,
想念你当我人在他乡,
我多想回去好好爱你。

Another morning another place
The only day off is far away
But every city has seen me in the end
And brings me to you again
但又一个早晨,又一个地方 
休假遥遥无期,
每个城市都留下我的印记,
我终将走回到你的身边。


评论(1)

热度(15)