Racek

Break It To You Gently - Camera Obscura

存档灵魂:

Break it to you gently
温柔待你


【歌词】


You had the office before you had the business
You had the ring before you found the girl
If it were up to you would she be suffering still?
You say your arms ache from the weight of your mistakes
You're the keeper of the doomsday clock
Did I get that wrong?
你在做生意前,就准备好了办公间,
你在娶新娘前,就准备好了婚戒,
如果一切由你决定她是否还会受难?
你说你胳膊酸痛,因为要承受过去的错,
你可是那末日时钟的敲钟人,
还是我会错了意?

Little darling, I try
Oh at least I look on the bright side
I'll break it to you gently
Break it to you gently
小宝贝,我会试一试,
噢,至少我看到光明的一面,
我会温柔待你,
温柔待你。

With their 45s from 82 and the looks thatsay
I'm cooler than you
They hide behind boxing fists and arrogance
I got nothing, nothing, nothing to say
About the way you spend your day
You rest your head on your hands.
would you let it slip away?
他们拿着82年产的45口径手枪对着我,
好像在凌弱恃强我比你酷,
他们依靠拳头和傲慢自大,
我沉默,沉默,沉默不语,
你有你的方式度过你的人生,
你用拳头替代了头脑,
你真愿意让时光如此溜走?

Little darling, I try
Oh at least I look on the bright side
I'll break it to you gently
Break it to you gently
小宝贝,我会试一试,
噢,至少我看到光明的一面,
我会温柔待你,
温柔待你。

Little darling, I try
Oh at least I look on the bright side
I'll break it to you gently
Break it to you gently
小宝贝,我会试一试,
噢,至少我看到光明的一面,
我会温柔待你,
温柔待你。

Little darling, I try
Oh at least I look on the bright side
I'll break it to you gently
Break it to you gently
小宝贝,我会试一试,
噢,至少我看到光明的一面,
我会温柔待你,
温柔待你。

Little darling, I try
Oh at least I look on the bright side
I'll break it to you gently
Break it to you gently
小宝贝,我会试一试,
噢,至少我看到光明的一面,
我会温柔待你,
温柔待你。

I'll Break it to you gently
我会温柔待你。


评论

热度(13)