Racek

You Needed Me - Anne Murray

存档灵魂:

You Need Me
你需要我

 

【歌词】

 

I cried a tear
当我落泪哭泣,
you wiped it dry
你为我拭去泪珠。
I was confused
当我困惑迷茫,
you cleared my mind
你为我排忧解愁。
I sold my soul
当我失去灵魂,
you bought it back f me
你帮我再次找回。
and held the up
并举起整个世界,
you gave me dignity
你给予了我尊严。

somehow you needed me
(即使你这么伟大)但你需要我。

you gave me strength
你给了我力量,
to st alone again
让我再次站起。
to face the wld
去面对这世界,
out on my own again
走出自我封闭。
you put me high upon a pedestal
你把我高举至王座,
so high that I could almost see eternity
至高可见永恒。

you needed me
你需要我,
you needed me
你需要我。
I can't believe it's you
而我却不敢相信,这就是你,
I can't believe it's true
我无法确信,这就是真实。
I needed you
我需要你,
you were there
而你就在那儿,
I'll never leave, 
而我永远也不会离开,
why should I leave? 
为什么我要离去?
I needed you
你需要我,
can I finally found someone who really cares
最终我可找到真正在乎我的人吗?

(you needed me) 
你需要我。

you held my h
你举起我的手,
when it was cold
尽管它很冰冷。
when I was lost
当我迷失前路,
you took me home
你带我找到回家路。
you gave me hope
你给我了希望,
that I was at the end
这就是我最终结局。
I turned my life
我翻转命运,
back into truth again,
重回到现实,
you even called me 'friend’ 
即使你唤我作“朋友”。

you gave me strength
你给了我力量,
to st alone again
让我再次站起,
to face the wld
去面对这世界,
out on my own again
走出自我封闭,
you put me high upon a pedestal
你把我高举至王座,
so high that I could almost see eternity
至高可见永恒。

you needed me
你需要我,
you needed me
你需要我,
you needed me
你需要我,
you needed me
你需要我,
oh, yes, you needed me
哦,是的,你需要我,
you needed me
你需要我。


评论

热度(34)