Racek

Should It Matter - Sissel

存档灵魂:

Should It Matter
义无反顾

 

【歌词】

 

I look at you
Please don't walk away
I see you're about to
There is just something I'd really like to say
So please don't walk away
凝视着你的双眸,
祈求你不要离开,
我感觉到你去意已决, 
但听我把心中话儿说出, 
所以,求求你不要离去。

I know that you're there
Still you pretend you're not
Yes I know it hurts
I have also felt the pain
我能感觉到你无处不在, 
可你却一味的掩饰躲闪。
是的,我倍感伤害, 
只因心儿隐隐作痛。 

So should it matter
What I do or what I've done
As long as in my heart
You're still the only one
I hear you say it
But I don't think you understand
I can be trusted now, I swear to you I can
我不在乎一切伤害,
过去的和将面对的,
因你早已占据了我的心,
你是我唯一的恒久痴情。
你说你明白我的心,
我想你不懂我的情, 
我要向你坦露我全部心声,
我对天起誓我一定做的到。

It's been a year a memory from my past
I know what I did wrong
I wish to change
Just to make it last
But I guess it's been too long
一年前的记忆犹新, 
我深感自责我的错。 
期待一切重新来过,
只为让爱恒久持续,
为此我已想了很久。

Easy to move on
To forget to about it all
Is that what you do, hoping I will be gone
或许对你那很容易,
去将过去一切忘却,
难不成那是你所希望,
希望我永远的离去。

If you got to know me again
Maybe then — maybe then
We could see what we should do
But that's all up to you
I'll be waiting for you
如果你能重新认识我, 
也许,或许到那时,
我们就能洞见未来, 
你主宰着我的一切,
我只为你永远守候。


评论

热度(51)