Racek

Dreamer (Album Version) - Ozzy Osbourne

存档灵魂:

Dreamer
梦想之人

 

【歌词】

 

Gazing through the window at the world outside
Wondering will mother earth survive
Hoping that mankind will stop abusing her sometime
After all there's only just the two of us
And here we are still fighting for our lives
Watching all of history repeat itself
Time after time
透过窗户,
凝视外面的世界。
猜想地球,
能否幸免于灾难。
希望人类,
停止再去虐待她。
是否最终,
只留下我们两个,
在此仍然,
为了生活去战争。
回眸历史,
历史不过现实重演,
无休无止。

I'm just a dreamer
I dream my life away
I'm just a dreamer
Who dreams of better days
I watch the sun go down like everyone of us
I'm hoping that the dawn will bring a sign
A better place for those Who will come after us ...
This time
我只是个做梦的人,
我梦想着我的生活。
我只是个做梦的人,
梦想着更美好生活。
我注视着,
夕阳西沉如众生覆灭。
我希冀着,
黎明破晓带来崭新迹象。
能否有一个更美好家园,
留给我们身后之人……
此刻即未来。

I'm just a dreamer
I dream my life away
I'm just a dreamer
Who dreams of better days
Your higher power may be God or Jesus Christ
It doesn't really matter much to me
Without each others help there ain't no hope for us
I'm living in a dream of fantasy
Oh yeah, yeah, yeah
If only we could all just find serenity
It would be nice if we could live as one
When will all this anger, hate and bigotry ...
Be gone?
我只是个做梦的人,
我梦想着我的生活。
我只是个做梦的人,
梦想着更美好生活。
你的至高武力,
也许是你的上帝或基督。
可是这对于我,
并没有任何的意义,
没有齐心协力,
就没有未来的希望。
我生活在,
一个梦想的世界中。
是的,是的,正是这样,
只要我们都能平静下来,
美好就将至,
如果我们能齐心协力。
究竟何时,
才能消除这些愤怒、憎恨与
固执己见。
彻底根除?

I'm just a dreamer
I dream my life away
Today
I'm just a dreamer
Who dreams of better days
Okay
我只是个做梦的人,
我梦想着我的生活,
就在今天。
我只是个做梦的人,
梦想着更美好生活,
无可奈何。

I'm just a dreamer
Who's searching for the way
Today
I'm just a dreamer
Who dream my life away
Oh yeah, yeah, yeah
我只是个做梦的人,
苦苦的找寻着出路,
就在今天。
我只是个做梦的人
梦想着更美好生活,
哦,是的,是的。

 

评论

热度(16)