Racek

Perfect Day - Lou Reed

存档灵魂:

Perfect Day
完美的一天

 

【歌词】

 

Just a perfect day
Drink Sangria in the park
And then later
When it gets dark, we go home
如此完美的一天,
在公园喝着汽酒,
消磨着时光, 然后,
天渐渐黑下来, 我们散步回家。

 

Just a perfect day
Feed animals in the zoo
Then later
A movie, too, and then home
如此完美的一天,
到动物园去喂动物,
消磨着时光, 然后,
去看了场电影, 我们散步回家

 

Oh, it's such a perfect day
I'm glad I spend it with you
Oh, such a perfect day
You just keep me hanging on
You just keep me hanging on
哦, 这真是如此完美的一天,
我很高兴能与你消磨时光。
哦, 这如此完美的一天,
你只是挽着我的胳膊,
你只是靠着我的肩膀。

 

Just a perfectday
Problems all left alone
Weekenders on our own
It's such fun
如此完美的一天,
把烦恼丢到一边。
欢乐周末只你我,
这就是生活乐趣。

 

Just a perfect day
You made me forget myself
I thought I was
Someone else, someone good
如此完美的一天,
你让我忘记自己。
我感觉我就是,
想象中的我, 最好的我。 

 

Oh, it's such aperfect day
I'm glad I spent it with you
Oh, such a perfect day
You just keep me hanging on
You just keep me hanging on
哦, 这真是如此完美的一天,
我很高兴与你一起度过。
哦, 这如此完美的一天,
你只是挽着我的胳膊,
你只是靠着我的肩膀。

 

You're going toreap just what you sow
You're going to reap just what you sow
You're going to reap just what you sow
You're going to reap just what you sow
你会收获你的播种,
你会收获你播种的。
你会收获你的播种,
你会收获你播种的。


评论

热度(29)